A celeblistás Kajdi Csaba ezúttal sem fogta vissza magát, őszintén elmondta a véleményét a plakátkampányokról.
A nap kommentárja: érdekes, releváns, szakmai vélemények mindennap a világról, ami körülvesz minket.
Kajdi Csaba, a Visage modellügynökség vezetője, műsorvezető
„Ha mész a párizsi metróban, az egyik plakáton egy új Monet-kiállítás van, a másikon egy új balett, harmadikon meg egy Yves Saint Laurent parfüm van. Nálunk a karácsonyi időszakban vagy egy döglött pontyot látsz, vagy mellette Magyar Pétert, ahogy géppuskával lő a háborúért.
Ez a két plakát létezik. Ha választanom kell, inkább a döglött pontyot választom.
Végtelenül szomorúan látom azt, hogy az egyik oldalon azon óbégatnak, hogy karaktergyilkosság, ha bármiféle vád éri őket, legyen az pedofília vagy korrupció, de az teljesen elfogadott, hogy ők pedig lejárató cikkekkel, óriásplakátokkal háborús bűnösként ábrázolnak családapákat, magyar embereket. Ez a fajta álhírgyártás teljesen összezavarta a társadalmat.” (Kajdi Csaba a Telexnek adott interjút új könyve kapcsán.)
Kontextus. November elején írtunk a propaganda pénzégetéséről. Ekkor derült ki, hogy a kommunikációs keretszerződéssel 2022 májusa és 2025 szeptembere között mintegy 440 konkrét megbízással a különböző állami szereplők 226,9 milliárd forintot költöttek. Ami az online teret illeti, bár a Google és a Meta idén ősszel betiltotta a politikai reklámokat, sok hirdetés így is átcsúszik a szűrőkön és a hirdetők is kreatív megoldásokkal próbálják megkerülni a korlátozást.
Celeblista. A Forbes idei celeblistáján Kajdi Csaba a 15. helyet érte el. Az akkori leírása illik a mostani kijelentésére is: Cyla márkaértékét mindig az adta, hogy ami a szívén, az a száján. A harmincfős lista élére Majka került.