A Marketing&Média az 50 legbefolyásosabb digitális vezető közé sorolta Zsiborás Gergőt.
Mi történt? A Marketing&Média idén tizenhatodik alkalommal állított össze a „TOP50 Digitális vezető” rangsorát. A kommunikációs szaklap listájának élén ezúttal Bán Zoltán, a Portfólió.hu-t is kiadó Net Média Zrt. vezérigazgatója végzett, Gulyás Márton, a Partizán alapító-vezetője lett a második, Martis István, a Profession.hu vezérigazgatója pedig a harmadik.
Mit mutat meg a lista? A Marketing&Média toplistáján minden évben azok a vezetők szerepelnek, akik meghatározzák a hazai digitális ökoszisztéma irányait. A lap szerint az élmezőny összetétele azt mutatja, hogy a digitális piac ma egyszerre jutalmazza a hosszú távú építkezést és a gyors, adatalapú alkalmazkodást.
Hazai pálya. A véleményvezérek-főszerkesztők kategóriában a Forbes főszerkesztője, Zsiborás Gergő a 6. helyen végzett, az összesített listán pedig a 32. helyet kapta. A rangsorban először szerepelt.
„Pontosan tudjuk, hogy egy-egy ilyen rangsor milyen láthatóságot ad a teljesítménynek. Ebben a helyezésben egy komoly csapat munkája van benne, és jó visszaigazolása annak, hogy a digitális stratégiánk végrehajtásában jól állunk.
Regisztrált felhasználóinknak elsők között vezettük be a felolvasás funkciót, miközben újabb digitális termékekkel, podcastokkal és a Checkout hírlevéllel erősítettük a meglévő portfóliónkat” – mondta a Forbes főszerkesztője a rangsor kapcsán.
Egy másik lista. A médiapiaci szaklap nyáron a legbefolyásosabb médiavezetők közé sorolta Galambos Mártont, a Forbes vezérigazgatóját. Ő több mint 11 évig vezette a szerkesztőséget, januárban adta át a helyét Zsiborás Gergőnek és vette át a médiacég vezetését.
A TOP 10
1. Bán Zoltán, Net Média Zrt. (Portfolio.hu)
2. Gulyás Márton, Partizán
3. Martis István, Profession.hu
4. Lunczner Ádám, Mindshare / IAB Hungary
5. Bíró Pál, Google Hungary
6. Pető Péter, 24.hu
7. Starcz Ákos Indamedia, Libri-Bookline
8. Csiszár Gergő, PFR Group
9. Sárospataki Albert, Billingo
10. Erdélyi Eszter, Atmedia
A teljes rangsor a Marketing & Média friss, novemberi lapszámában.