Ha az olcsó divatárunál bejött a koncepció, miért ne jönne be a lakberendezésben is?
Elindult a Forbes Hangoscikk, regisztráció után bárki számára elérhető.
Mi történt? A Primark megnyitotta második, teljes egészében lakberendezésre és otthoni kiegészítőkre fókuszáló üzletét Manchesterben, amely egyben az első ilyen jellegű bolt Írországon kívül. Az 1100 négyzetméteres áruházban a teljes Home kínálat – ágyneműk, tárolók, asztali kiegészítők és dekorációk – egy helyen érhető el.
Mi a cél? A vállalat az üzletet inspirációs központként pozícionálja, ahol a vásárlók szezonális kollekciókat és megfizethető trendeket találhatnak. A Primark célja annak tesztelése, hogy a Home üzletág mennyire működhet önállóan a divatüzletektől függetlenül. A koncepció először Belfastban jelent meg, a mostani manchesteri nyitás pedig világszerte mindössze a második ilyen bolt, amelynek sikere esetén más nagyvárosokban is megjelenhet.