Háztartási gépeket, textileket, szerszámokat, lakberendezési kiegészítőket, sportfelszereléseket, játékokat és számos más terméket kínálnak.
Mi történt? A Lidl most nyitott először olyan üzletet, amely kizárólag nem élelmiszer jellegű termékeket kínál – tudósít a retaildetail.eu kereskedelmi szakportál.
De milyen üzlet ez? „Otthon és Lakberendezés” néven hat saját márkás termékkínálatot mutatnak be körülbelül 500 négyzetméteres üzletterületen. A fióktelep széles választékban kínál háztartási gépeket, textileket, szerszámokat, lakberendezési kiegészítőket, sportfelszereléseket, játékokat és számos más terméket a Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest saját márkás termékektől.
Hol? A Lidl első nem élelmiszer jellegű szupermarketje a németországi Lottstettenben található, a svájci határ közelében, egy hagyományos Lidl diszkont szupermarkettel szemben.
Mi lehet az oka? A nem élelmiszer jellegű termékek az elmúlt években fontos fókuszterületté váltak a Lidl számára. A Lidl a múltban kísérletezett ideiglenes üzletekkel bizonyos nem élelmiszeripari márkák számára: tavaly Belgiumban egy Lupilu üzlet, Magyarországon és Lengyelországban pedig Parkside barkácsáruházak nyitottak.
Az új piacok iránti igény nyilvánvaló a kiskereskedő jelentős marketingberuházásaiból is, amelyek során Arnold Schwarzeneggert szerződtette a Parkside barkácsmárka arcának, az UEFA labdarúgó-bajnokság hivatalos partnere lett, és aktívan szponzorál egy profi kerékpárcsapatot is.