Úgy fest, még a maximumnál is többet hozott ki Dzsúdló a Mekivel futó együttműködéséből. A népszerű énekes most már üzletileg is jól látható pop- és divatbirodalmat épít.
Elindult a Forbes Hangoscikk, regisztráció után bárki számára elérhető.
Mi történt? Ilyen még nem volt: Dzsúdló – Juhász Márton – az első személy itthon, akinek saját burgere lett a McDonald’s gyorsétteremláncban, büszkélkedett vele a népszerű popelőadó és más hazai sztárok (többek mellett Azahriah, Desh) menedzsmentje, a Supermanagement.
Miért fontos ez? A magyar Meki nem először vet be celebet, influenszert vagy sportolót promóciós célokra, és egyre több a hosszú távú együttműködés is. Szoboszlai Dominik, az influenszerlistás TheVR vagy épp Dzsúdló egyaránt kaptak már saját menüt az étlapon, és mellé vagány reklámfilmet vagy további, a nevükkel fémjelzett ajándéktárgyakat is, mint legutóbb Dzsúdló esetében (póló, sapka).
Ilyen szorosra idáig egyetlen hírességgel sem fűzte a világmárka hazai képviselete a partnerséget, mint Dzsúdlóval, aminek egy saját burger lett az eredménye.
Mit jelent ez a gyakorlatban? Az új termék egyébként egy alaptétel variációja: csalamádéval megbolondított Sertés McFarm, ami keddtől, csak az új, ráadás Dzsúdló-menü részeként kapható, jelentette be a Meki a részleteket.
Kontextus. Juhász Márton a lejátszási listákon és a színpadon túl (a fesztiváloktól a Budapest Parkon át a telt házas arénakoncertekig) a divatiparban is megjelent. Csapatával építi ruhamárkáját, a Bogát, aminek a Forbes.hu-n is volt korábban kollekciópremierje.
Számokban? Így történt, hogy Dzsúdló pop- és divatbirodalma 9 számjegyű vállalkozássá nőtte ki magát.
- A nyilvános cégbeszámoló szerint Juhász Márton cége, a 2022-ben alapított Dzsu Kft. – főtevékenysége az előadó-művészet, de ez a kft. a Boga webshopjának is az üzemeltetője – 2024-ben már több mint 201 millió forintos árbevételt csinált (a 2023. évi 86,8 millió után – egy év alatt 132 százalékos a növekedés).
- Tette mindezt 87,4 milliós adózott eredmény mellett, itt egy év alatt 131 százalékot sikerült nőni (37,9 millióról). A kapcsolódó határozat szerint 87,4 millió forint, tehát a teljes profit jóvá lett hagyva, hogy osztalékként legyen kifizetve a kft. egyetlen tulajdonosának, Juhász Mártonnak.