A MEDDI telemedicinás alkalmazás perceken belül összeköti az orvost és a pácienst, eReceptet ír fel, orvosi dokumentációt készít – mindezt a legmagasabb adatbiztonsági előírások mellett. A telemedicina új korszaka elérkezett, és már Magyarországon is elérhető.
A telemedicina megoldásokat fejlesztő MEDDI teljes kapacitással működik hazánkban. Saját csapattal, irodával és első nagyvállalati partnereivel – köztük olyan nemzetközi óriásokkal, mint a Veolia vagy a Tesco – már aktívan része a rendszernek, és hamarosan egy újabb jelentős együttműködést is bejelent – árulta el a cég értékesítési igazgatója. Korábián Tamás elmondása szerint a VISA közép-európai partnereként is működő MEDDI készen áll arra, hogy meghódítsa a magyar piacot.
Folyamatos orvosi rendelkezésre állás, napi 24 órában, az év 365 napján
Az alkalmazásba regisztrált vállalatok dolgozói gyorsan kapcsolatba léphetnek egy orvossal – akár éjjel-nappal, biztonságos, titkosított videóhívás vagy chat formájában. A készenléti orvos akár 1 percen belül válaszol, és a konzultáció után részletes orvosi leletet ad, terápiát javasol, gyógyszert ír fel, vagy – amennyiben szükséges – szakorvosi ellátásra irányítja a pácienst. Ha eReceptet állít ki, az perceken belül megjelenik az alkalmazásban, és az egész Európai Unió területén kiváltható.

„A MEDDI platform saját orvosi csapattal működik, így a felhasználók gyors és biztonságos ellátást kapnak általános orvosi vagy gyermekorvosi konzultáció formájában. Bár 30 perces válaszidőt garantálunk, a valós magyarországi átlag kevesebb, mint 1 perc, a szakorvosi időpontok pedig akár 48 órán belül elérhetőek” – hangsúlyozta az értékesítési igazgató. Az intuitív, felhasználóbarát felület gyors regisztrációt tesz lehetővé, és a szolgáltatás igénybevételéhez nincs szükség háziorvosváltásra sem.
Nemzetközi felmérések és a cég saját tapasztalatai alapján az orvosi konzultációk körülbelül 30 százaléka elvégezhető személyes jelenlét nélkül is, ami jelentős időt és költséget takarít meg munkáltatónak és munkavállalónak egyaránt.
Ez természetesen számottevő pénzügyi megtakarítást jelent a vállalat számára.”
A MEDDI többet nyújt, mint egy orvosi konzultáció
Korábián Tamás kiemelte, hogy a szolgáltatás egyik fontos eleme az eKártya funkció, amely biztonságosan tárolja a felhasználók egészségügyi dokumentumait, így a teljes egészségügyi előzmény egy helyen elérhető és megosztható az arra jogosultakkal. Az alkalmazás mindemellett egyedülálló egészségi állapotfelmérő modullal is rendelkezik: a BioScan funkció a telefon kameráját használva képes mérni többek között a pulzust, a vérnyomást és az oxigénszaturációt. A MEDDI ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkezik, és kiemelt figyelmet fordít a felhasználói adatok védelmére.
Európa egyik legerősebb adatbiztonsági rendszerét működtetjük, melyet folyamatosan tesztelünk etikus hackerek bevonásával.”
A MEDDI külön figyelmet fordít a vállalati partnerek igényeire: rugalmas integrációs lehetőségeket kínál, valamint belső kommunikációs csatornákat biztosít az egészségügyi feladatok hatékony menedzselésére.
„A MEDDI megoldásainak köszönhetően a vállalatok kézzelfogható megtakarítást érhetnek el, miközben gyors és kényelmes egészségügyi ellátást biztosítanak munkavállalóiknak – bármikor, bárhonnan” – húzta alá az értékesítési vezető. „És, ha egy cég még nem kínálja ezt a szolgáltatást dolgozóinak, a MEDDI alkalmazás magánszemélyek számára is elérhető az App Store-ban és a Google Play-en, így perceken belül bárki igénybe veheti az online orvosi konzultáció előnyeit.”