Gyerekkora óta tudta, hogy divattervező akar lenni. Tatabányai családjának varrodájában nagyanyja tanította mindenre, korán megismerte a szakma alapjait. Mivel nagyon vékony kamasz volt, elkezdett magának varrni, tizennégy évesen már maga varrta nadrágban ment iskolába. Női szabó szakmát szerzett, kezdetben csak szabásmintákat rajzolt, de miután szájról szájra járt a híre, egyre több megbízása lett.
A 2000-es évek elején, huszonévesen költözött Budapestre. Bérelt lakása lett az első showroomja. Ma is szereti, ha munkája mindig közel van hozzá. 2008-ban mutatta be első, férfiaknak készített kollekcióját, már abban láthatók voltak a markáns, „lakatossándoros” jegyek.
Az első nagy mérföldkő 2012-ben jött el, amikor bekerült az olasz Vogue-ba. Nemcsak a neves divatlap nyomtatott verziójában, de online felületén is úgy mutatták be ruháit, mint az egyik legnagyobb tehetség kreálmányait.
A legnagyobb sikereit szerinte az a sok esemény és alkalom adják, ahol és amikor ismert és kevésbé ismert emberek viselték a ruháit. „Ezerszer emlegetett sztori, hogy Madonnához eljutott az egyik zakóm – 2014 óta női kollekciót is készítek. Sajnos mellben szűk lett neki. Többen viselték vörös szőnyegen, díjátadón az alkotásaimat, de engem nem az érdekel, ki az, aki viseli. Érezze benne önazonosnak magát.”
Ruháira jellemzők a geometriai alakzatok, a printelt anyagok és a technikai bravúrok. A jellegzetesen kontrasztos, fekete-fehér világ mellett időnként egy-egy színesebb kreáció is megjelenik, de nem lóg ki a sorból. Sándor a sokszínűségre törekszik, de nem a színek terén. „Gyakran készítek felsőruházatot nem arra szánt textilekből, és akár egy barkácsboltban is találok olyat, amit aztán felhasználok a következő munkámhoz.”
Tavaly már mintegy tízmillió forint forgalmat csinált a ruháival. Bár ősszel a Cápák közöttben is szerepelt, és százmillió forintos támogatást kért ahhoz, hogy egyszemélyes márkájából csapatot építsen, mégsem onnan jött a segítség. A műsortól függetlenül talált befektetőre, aki mentesíti az üzleti feladatoktól, hogy az alkotásra koncentrálhasson. „Bízik bennem, és a sikernek ez az egyik kulcspontja. A másik, hogy kurva jó dolgokat kell csinálni.”
Az új kollekciója olyan lesz, amilyenre már régóta vágyott, amiben igazán megmutathatja magát. „Eddig visszafogtam magam. Féltem, ha túl extrém, nem veszik meg. Nyilván készítek hétköznap hordhatót is, de ez most különleges lesz.”