Nagyinterjú Osváth Zsolt, vállalkozó, étterem-tulajdonos, közszereplő, digitális tartalomgyártóval nehéz gyerekkorról, szikár elhatározásról, kemény munkáról és a közéleti szerepvállalás következményeiről.
Osváth Zsoltot lehet kedvelni vagy sem, de nem lehet elvitatni, hogy mélyről indulva, selfmade módon épített fel magából egy médiamárkát, és igazi vállalkozói lendülettel újabb területeken is kipróbálta magát. Vállalja, hogy néha van benne irigység, nem panaszkodik, de egyszer el tudná fogadni, hogy valami elsőre és könnyen sikerül, mondja, miközben arról is őszintén beszél, nehéz ember, aki máshogy nem tudna működni.
Szerdai második podcastunk után, következzen a teljes interjú Osváth Zsolttal. Beszélgettünk a Zshow Time című Youtube-csatornája felépítéséről, a több lábon állásról, a vendéglátóipar szépségeiről és buktatóiról, és arról, hogyan hat szerinte az üzletre, ha közéleti kérdésekben kiáll valaki a véleményéért.
„Az állami gondozásból két út van. Vagy az van, hogy valaki sikeres lesz, vagy az, hogy valaki lezüllik. Nagyon kevésszer látok olyat, hogy valaki éli a kis életét, elmegy egy gyárba dolgozni, és közben nem iszik, nem cuccozik, nem játszik, nem kurvázik. És akkor van az a fajta ember, mint én, aki arra teszi fel az életét, hogy soha többé ne tudja rá azt mondani, hogy te egy zacis gyerek voltál.”
Az adás elérhető a Forbes Magyarország Youtube-csatornáján:
És a Spotify-on is:
„Én abban hiszek, hogy a szerencsédet te meg tudod teremteni, de ahhoz nagyon kellesz. Az nincs, hogy ülsz a Deák téren és egyszercsak ott terem melletted egy bőrönd egy jó üzleti tervvel,
egy kész cash flow-val, egy kidolgozott tematikával és mellé ott van egy 10-15 milliós tőke. Ez a szerencse. Az amikor napi 12-16 órát dolgozol, hogy ezeket megteremtsd, az a munka. Én a munkában hiszek, nem a szerencsében.”
Az interjúban ezeket a témákat érintettük:
1:56 – Mit (nem) hozunk otthonról? Hányattatott gyerekkor, intézeti évek, meg nem élt karácsonyok. Hogyan lehet ezek után teljes felnőtt életet élni?
20:15 – Hátrányból előny Hibázott-e valaki, amikor egy 14 éves intézetis gyereket beengedtek egy tévéműsorba, hogy hasson a apjára?
33:17 – Hogyan kell sikeresen üzemeltetni egy saját csatornát? 274 ezer feliratkozó, több mint 500 videó. A ZSHOW time csatorna kanapéinterjúkkal indult.
42:39 – Lesz egy bisztróm! Előbb az Unicorn Bistrót nyitotta meg a Nagymező utcában, majd egy lángosozót. Hogy érinti a vállalkozásait a közéleti szerepvállalása?
1:00:04 – Célkeresztben Hogy élte meg a támadásokat, felmerült-e komolyan, hogy visszavonul a Youtube-ról? Mi hajtja előre és jó ötlet-e politikával foglalkoznia egy kisvállalkozónak?
Az előző adásban Varga Zoltánnal, a 30. leggazdagabb magyarral, a Central Médiacsoport tulajdonosával beszéltünk.
Kövesd a csatornáinkat Youtube-on és a Spotify-on!