A Deal Extrában a mai vendégünk Kun Szabolcs, az Arenim Kft. társalapítója – a vállalat felhőalapú callcenter megoldások fejlesztésére specializálódott. Beszélgetésünk középpontjában az a stratégiai út állt, amelynek eredményeként a céget a világ tíz vezető szoftveróriásának egyike vásárolta fel.
Szó esett a növekedés kulcstényezőiről, a nemzetközi piacra lépés kihívásairól, valamint azokról az elvekről, amelyek végig irányt mutattak számukra. A beszélgetés értékes betekintést nyújt mindazoknak, akik saját vállalkozásukat építik, és hosszú távon sikeres exitben gondolkodnak.
15 évig szemellenzősen melóztam. Én nagyon szeretem a kosárlabdát, ehhez képest 13 évig nem néztem meccset. Nem is értem, hogy bírtam ki. Annyira ez volt a hiperfókuszban, hogy minden másról le tudtam mondani.
Szabolcs őszintén beszélt arról is, hogy milyen árnyoldalai vannak a sikernek, mennyire viselte meg a cégépítés az egészségét. A sztoriból kiderül az is, hogy nincs egyetlen titkos recept a sikerhez, de van pár dolog, ami mindenkinél közös.
Nem volt B-terv. Ezt én annyira akartam. Ezt akartam csinálni, ez akartam lenni és idáig eljutni, hogy valójában nem érdekelt semmi.
Az adás tartalmából:
01:01 Egy óriási exitsztori – és a magyar rendeletek okozta gyomorgörcs
13:20 A céges „tízparancsolat”
26:22 Nagy siker után mentális hullámvölgy?
36:29 Hogyan tovább az exit után?
49:04 Mi volt ennek az ára?
A szerdai adásunkban vendégünk volt még Fekete Emese, aki körbejárta az egészségbíztosítás piacát nagy segítséget nyújtva az olvasóknak a választásban.
A Forbes Deal Extra előző vendége Rózsa Balázs, tudós volt, aki VR-szemüveges egerek segítségével gyógyítaná a vakságot.
Regisztrálj a Forbes.hu-ra, és kövesd csatornáinkat a YouTube-on és a Spotifyon!