November 18-tól online bankolásra és befektetések kezelésére kizárólag az OTP InternetBank és az OTP MobilBank felületeit tudják majd használni a lakossági ügyfelek.
Mi történt? 2025. november 18-tól az OTP Bank lakossági ügyfelei számára kizárólag az OTP Bank újgenerációs digitális csatornái – így az OTP MobilBank mellett – az OTP InternetBank – lesznek elérhetők online bankolásra és befektetések kezelésére, közölte a Forbes.hu-val az OTP Bank. A tőzsdei megbízások és devizakonverziók az OTP SingleMarket platformon lesznek elérhetők. Az OTPdirekt 21 év után adja át a helyét a korszerűbb, kényelmesebb és biztonságosabb digitális platformoknak, amelyek már közel 2,5 millió ügyfél mindennapjait segítik.
Mit kell tennie az ügyfeleknek? Azok, akik eddig csak az OTPdirekt internetbankot használták néhány egyszerű lépésben, online tudják megkötni az új felületek használatához szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződésüket. Fontos, hogy aki már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, annak nincs teendője.
Mit mond a bank? „Az OTPdirekt internetbank kivezetése – úgy, ahogy a bevezetése is – mérföldkő a magyar digitális bankolás történetében. Az újgenerációs internet- és mobilbanki platformjaink nemcsak technológiai újítást jelentenek, amellyel a skálázhatóság által üzembiztosabbá is váltak, hanem ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatosan fejlődnek (…). A lakossági ügyfélszokások alapján azt látjuk, hogy napjainkra a digitális bankolás egyet jelent az OTP MobilBank használatával, ezért a fejlesztéseink elsődleges fókuszát az alkalmazásaink jelentik, amelyek piacvezető funkciókínálatot biztosítanak, de közben rendkívüli figyelmet fordítunk arra is, hogy használatuk a lehető legegyszerűbb legyen” – mondta a közlemény szerint Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.