Nem tudni, hány ügyfelet érint a hiba. A bank munkatársai dolgoznak a duplikált tranzakciók szűrésén.
Cikkünket kiegészítettük az OTP reagálásával.
Mi történt? Ma délelőtt több forrás is jelezte, hogy az OTP Banknál technikai hiba miatt egyes ügyfelek számlájáról duplán vonták le bizonyos korábbi vásárlások összegét – írja a 24.hu A bank honlapján figyelmeztetés olvasható, mely szerint külső szolgáltató hibája miatt történhetett bizonyos ügyfél számláján hiba, és dolgoznak az elhárításán, az okozott kellemetlenségért pedig elnézést kérnek az érintettektől.
Az OTP Forbes.hu-nak eljuttatott kiegészítésében ismét hangsúlyozta:
nem banki hiba okozta a dupla terheléseket, hanem külső szolgáltató okozta problémát, ezért több bankot is érint.
Részletek. Nem tudni pontosan, hány ügyfelet érint a hiba, az viszont kiderült, hogy valóban egy külső szolgáltatónál adódott a probléma, amiért egyes tranzakciók duplán jelentek meg, vagyis még egyszer levonták a számláról az összeget. A duplikált tranzakciók szűrésén a bank munkatársai dolgoznak.
A 24.hu cikke szerint hasonló hiba más bankoknál is előfordult már, például július elején az MBH Banknál a bankkártyás tranzakciók összege átmeneti technikai okok miatt „duplán került foglalásba”.