A New Orleans-i eredetű cég ősszel debütál Magyarországon, az első hazai étterme Budapesten nyílik.
Elindult a Forbes Hangoscikk, regisztráció után bárki számára elérhető.
Mi történik? Kizárólagos megállapodást kötött a Popeyes márka magyarországi bevezetéséről a Fusion Group Zrt. és a gyorsétteremlánc. A New Orleans-i eredetű, világszerte híres csirkéző ősszel debütál Magyarországon, az első hazai étterme Budapesten nyílik.
Milyen étterem ez? A Popeyes merész, Cajun ízvilággal gazdagítja a hazai gasztronómiai kínálatot. Mint a bejelentésben olvasható: a cég ikonikus, jellegzetes csirkés szendvicsét a 2019-es bevezetése óta az Egyesült Államok egyik legsikeresebb gyors kiszolgálású éttermi újdonságaként tartják számon.
Mit érdemes tudni még? A budapesti nyitásról szóló bejelentés a Popeyes lendületes európai terjeszkedésének újabb mérföldköve, miután a márka sikeresen lépett piacra többek között Spanyolországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban, Romániában, Franciaországban, a Cseh Köztársaságban és Olaszországban.
Ki lesz a magyar felelős? A magyarországi bevezetést az 1990-ben alapított vállalat, a Fusion Group Zrt. leányvállalata, a Fusion-BP Restaurants Kft. végzi, mint a Popeyes kizárólagos fejlesztője és üzemeltetője
Magyarországon. A cég több mint 35 éves tapasztalattal rendelkezik a vendéglátóiparban, és a hazai Burger King éttermeket is üzemelteti.