Az őrült terjeszkedést a tanulás fogja felváltani az ország legfelkapottabb burgerláncánál.
Mi történt? Elértük a több mint kétmillió eladott hamburgert – osztotta meg az örömhírt Tóth Simon, a Simon’s Burger egyik alapítója és tulajdonosa (tavalyi 30/30-asunk) a LinkedInen.
Hogyan tovább? A burgerlánc Facebook-oldala a minap arról is beszámolt, hogy az elmúlt két és fél évben már több mint húsz étteremnyitáson vannak túl, most viszont lelassítanak.
„Be kell vallanunk valamit: mi sem voltunk mindig elégedettek azzal, ahogy működtünk – írták. – Ezért most egy ideig nem éttermeket építünk, hanem rendszert.”
Ami azt jelenti, hogy megháromszorozzák a háttérstáb létszámát, növelik a próbavásárlók csapatát is, illetve több mint 150 fő személyes oktatása is kezdetét veszi. Több mint százmillió forintot ölnek a rendszerek fejlesztésébe.
Kontextus. A csapat nemrég New Yorkban nyitott egységet, a nyitásról a Forbes.hu-nak is meséltek.