A német divatcég 2025-öt még pozitívabban látja: dinamikusabb növekedésre számítanak a bruttó áruforgalomban és az árbevételben is.
Mi történt? A Zalando bruttó áruforgalma tavaly 4,5 százalékkal 15,3 milliárd euróra, míg árbevétele 4,2 százalékkal 10,6 milliárd euróra növekedett. A cég nettó árnyeresége megháromszorozódott az elmúlt 12 hónapban, elérve a 251 millió eurót.
A Zalando szerint a hatékonyság javulásával, valamint az aktív vásárlók 4,5 százalékos növekedésével magyarázható az, hogy a cég saját éves várakozásait is felülmúlta.
Mire számítanak idén? Robert Gentz, a Zalando vezérigazgatója szerint a vállalat bruttó árforgalma és árbevétele is 4 és 9 százalék között nőhet idén. Gentz szerint ez nagyban attól is függ, hogy az eddig sikeres ökoszisztéma-stratégia, ami a minőségre gyúr rá, idén mennyire lesz effektív.
Milyen terveik vannak? A Zalando idén három új országban, Bulgáriában, Portugáliában, és Görögországban is elindítja platformját, amellett, hogy hűségprogramját és egyéb szolgáltatásait is kiterjeszti, ezzel már 22 piacot lefedve. A cég reményei szerint az About You felvásárlása még idén nyáron lezárulhat.